- Yetersiz pazar araştırması: Pazarın niceliksel olarak iyi değerlendirilmemesi, satın alma alışkanlıklarının ve davranışlarının doğru saptanması.
- Ürünün kusurlu olması: Kalite yetersizliği, biçimin uygunsuzluğu, ambalajın yetersizliği.
- Ürün maliyetinin yüksek olması: Satış fiyatının yüksekliği
- Ürünün pazara çıkışında zamanlama hatası: Ürünün teknik açıdan kolay ve hızla eskimesi, yeni ürün pazara çıktığında rakiplerin fiyatlarını aşağıya çekmesi
- Pazarlama çabalarının yetersizliği: Satış arttırıcı çabaların ve satıcıların yetersizliği, dağıtım yetersizliği.
19 Mayıs 2015 Salı
YENI URUNLER NEDEN BASARISIZ OLUR
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder